Активні інноваційні методи викладання. Заняття-гра «Вежа» з розвитку креативності й командної роботи для студентів економічного факультету.

 

У межах викладання таких предметів як «Менеджмент» та «Економіка праці та соціально- трудові відносини» було проведено заняття в формі гри «Вежа».

Студенти розділились на команди. Кожна команда отримала 20 сухих спагеті, метр ниток, метр скотчу, й одну зефіринку маршмеллоу. Завдання: за 18 потрібно побудувати з отриманого матеріалу конструкцію максимальної висоти. При цьому зефіринка маршмеллоу має бути на верхівці конструкції. Вирішальним критерієм у перемозі є саме висота, на якій знаходилась зефіринка. Головна проблема, яка виникла під час завершення конструкції, - її стійкість. Адже зефіринка маршмеллоу важка. Витримає конструкція, чи розвалиться?

Спроби закріпити зефіринку часто закінчувались невдачею. Щоб досягнути результату, студенти аналізували свої помилки й перебудовували вежу. Під час виконання "будівельних робіт", студенти виявили свої творчі здібності й показали вміння працювати в команді. Саме такі риси і варто удосконалювати, тому що завдяки їм можна знайти роботу своєї мрії. Завдяки командній роботі та вмінню приймати оперативні рішення, враховувати побажання всіх членів команди, результат вийшов позитивним.

Варто відмітити конструкції побудовані командою в складі студентів

3 курсу:

Линця Андрія, Морозової Анастасії, Кошіля Івана, Кареліна Олександра та студентів

4 курсу :

Лесика Богдана, Шевченко Марії, Ткач Тетяни та Костенка Кирила.

Вітаємо!