Фінансово-правовий коледж

заклад вищої освіти з 1994 року

2 лютого відбулась друга лекція виробничої практики на тему «Управління містом в умовах правового режиму воєнного стану в Україні».
Спікер: Нестор Віталій Романович
Доктор юридичних наук, доцент, доцент кафедри теорії держави і права та конституційного права Міжрегіональної Академії управління персоналом, перший заступник голови Комісії з проведення оцінки корупційних ризиків у діяльності Київської міської ради.
Віталій Романович, наголосив, що в умовах правового режиму воєнного стану кожному українцю потрібно знати як функціонують органи державної влади та місцевого самоврядування, зокрема Київради та КМДА. Так, Київрада функціонує в межах нормотворчої діяльності, приймає рішення про затвердження пам'яток місцевого значення, про перейменування вулиць, про створення скверів, про надання в оренду земель, про будівництво нових індустріальних парків, нових шкіл тощо. Діяльність міста Києва полягає у функціонуванні трьох державних органів: Київська міська рада, КМДА, КМВА.
Віталій Романович, підіймав питання щодо важливості наявності якісних укриттів для киян та гостей міста, що мають відповідати державним будівельним нормам.
Також спікер проаналізував досить дискутивне питання щодо коменданської години (чи потрібно її скасовувати або залишити до завершення дії воєнного стану).
Віталій Романович акцентував увагу, що на жаль, в умовах війни сповільнюється розвиток міста: відкриття нових доріг, станцій метро, будівництво мостів, парків тощо. Оскільки дохід міста формується завдяки орендної плати за землю, а також ПДФО. Проте, законтворча ініціатива, яка передбачає інвестування та працю в межах свого міста, але й в майбутньому розширювати власні потужності та можливості в межах інших районів чи регіонів за допомогою державних цільових програм, тендерів тощо.
На прикінці лекції, до обговорення долучились студенти, які задали спікеру дуже важливі та серйозні питання, до прикладу, щодо того, чи були випадки, щоб треті особи наносили інформаційну (або не тільки) шкоду через проведення відкритих засідань щодо певного питання, через що його доводилось перенести в закритий формат; чи регулюється, і як регулюються волонтерська діяльність; як у складних безпекових умовах забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних норм комунальними службами міста (вивіз сміття, робота каналізаційних систем при відсутності електрики і т.д.) та багато інших.