Фінансово-правовий коледж

заклад вищої освіти з 1994 року

7 лютого відбулась п’ята лекція в межах виробничої практики на тему «Правові аспекти економічної діяльності: приклад реального бізнесу».
Спікер: Едгар Бровді, співвласник та керуючий партнер World of Comics.
Едгар розпочав лекцію зі знайомства зі студентами та розповіді про свій бекграунд, зокрема спікер зазначив, що він навчався у Фінансово-правовому коледжу, здобував освіту в КНУ імені Тараса Шевченка, а також навчався за кордоном у Великій Британії.
Спікер розповів про компанію World of Comics, яка спеціалізується на продажу колекційних предметів, товарів різної атрибутики пов’язаної з фільмами, серіалами та коміксами.
Едгар акцентував увагу студентів на основних правових аспектах ведення та процесу формування бізнесу на прикладі компанії World of Comics, а також поділився реальним підприємницьким досвідом. Зокрема, спікер зазначив, що перший етап - це формування ідеї, її комерціалізація та складання бізнес плану, що є дуже важливо, оскільки великих фінансових вкладень потребує вибір товару, розробка дизайн-проєктів, залучення фахівців з різних галузей для розвитку бізнесу тощо. Другий етап - реєстрація бізнесу, що передбачає обрання організаційно-правової форми, системи оподаткування. Третій етап - найм співробітників, формування внутрішньої документації тощо.
Не менш важливий аспект - це знання господарського права, яке регулює економічну діяльність. На прикладі компанії World of Comics, діяльність здійснюється як в Україні, так і за кордоном. Тобто в Україні товари продаються кінцевому споживачу, а за кордоном ці товари купують. Процес купівлі товару супроводжується ЗЕД.
Едгар додав про актуальність інтелектуальної власності, оскільки купівля ліцензованих товарів передбачає отримання дозволів від постачальників на їх реалізацію в Україні. Нехтування цим зумовлює появу «сірого» імпорту, несплати податків державі та інших негативних моментів.
Також зустріч була доповнена питаннями від студентів, на які Едгар відповідав протягом лекції, зокрема стосовно перспективи системи франчайзингу компаній заснованих в Україні, найвигіднішого бізнесу для відкриття в Україні, специфіки продажу товару одночасно через онлайн магазини в Україні та Європі, майбутнього розвитку бізнесу в Україні після війни тощо.