Фінансово-правовий коледж

заклад вищої освіти з 1994 року

Шановні студенти!
Запрошуємо вас взяти участь у науково-практичній студентській конференції «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРАВА ТА ЕКОНОМІКИ: СУЧАСНІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ», яка відбудеться 14 травня 2024 року.

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ
ГУБАНОВА Тамара Олексіївна – директор Фінансово-правового коледжу, викладач кафедри правознавства
ГУБАНОВ Олег Олександрович – перший заступник директора Фінансово-правового коледжу, викладач кафедри правознавства
ГАВЛОВСЬКИЙ Андрій Валерійович – заступник директора з адміністративних питань, викладач кафедри правознавства
ЧЕРНИШОВА ВАЛЕРІЯ ЮРІЇВНА – заступник директора з перспективного розвитку, викладач кафедри загальноюридичних дисциплін
ВОЛИНЕЦЬ Інна Павлівна - доктор філософії в галузі права, викладач кафедри правознавства
КАЛІНЬКО Ірина Василівна – викладач кафедри фінанси, банківська справа та страхування Фінансово-правового коледжу
МАРИНЕНКО Тетяна Миколаївна - технічний редактор, викладач кафедри загальноюридичних дисциплін.
МАЦЕЛЮХ Катерина Степанівна – керівник підрозділу з підготовки фахових молодших бакалаврів Фінансово-правового коледжу, викладач кафедри гуманітарних дисциплін та фізичного виховання
МІКІЧУРОВА Ольга Володимирівна – завідувач кафедри фінансів та кредиту
ЧЕРНЕНКО Олена Анатоліївна – завідувач кафедри правознавства Фінансово-правового коледжу
Напрями роботи конференції:
⁃ Актуальні питання права.
⁃ Актуальні питання економіки.
⁃ Реформування сучасного законодавства.
⁃ Розвиток економічної та правової думки в історичній ретроспективі.
Участь в конференції БЕЗКОШТОВНА.
РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ
09:30 – 09:50 – реєстрація учасників конференції для міждисциплінарного відділення офлайн;
10:00 – 10:15 – відкриття конференції;
10:20 – 13:00 – пленарне засідання, засідання секцій;
13:00 – 13:30 – підведення підсумків роботи конференції;
14:00 – 14:30 – реєстрація учасників конференції для міждисциплінарного відділення онлайн;
14:30 – 16:00 – пленарне засідання, засідання секцій;
16:00 – 16:30 – підведення підсумків роботи конференції;
16:30 – закриття конференції.
На пленарному засіданні: виступи – до 5 хв.
На засіданнях секцій: доповіді – до 5 хв., коментарі, питання – до 5 хв.
N.B. Під час виступу у учасників буде можливість візуалізувати екран. Просимо підготувати слайд: ПІБ, курс, група, напрям підготовки, назва тез доповідей.
Наявність презентації вітається (не забувайте, що виступ може тривати до 5 хв.)
За результатами проведення заходу планується підготовка збірника матеріалів конференції у друкованому та електронному форматах. Кожен учасник отримає свій примірник безкоштовно!
Місце проведення та інші деталі будуть оголошені в інформаційному листі.
З повагою,
Оргкомітет конференції


Інформаційний лист