Фінансово-правовий коледж

заклад вищої освіти з 1994 року

У спортивно-культурному заході організованому Фінансово-правовим коледжем брало участь 20 студентів, різних курсів і різних спеціальностей та 3 куратора академічних груп. Збір відбувся на південному вокзалі м. Києва, звідки, власне і розпочалась наша незабутня подорож. О 15 годині ми виїхали з Києва. Подорожували ми потягом, саме ця обставина посприяла швидкому знайомству учасників групи. Зайнявши свої місця ми цілий вечір грали в командні ігри та ще більше дізналися про особистість один одного.

День 1. Прибуття в Лазещину

Прибувши потягом в смт Ворохту нас зустріли наші гіди, професійні альпіністи Іван та Андрій, які супроводжуватимуть нас всі наступні дні. Протягом всього походу на вершину Говерли ми дізналися цікаву інформацію не тільки про Карпати, а про життя, побут та звичаї цього регіону в цілому. Доброта, мудрість та простота людської душі наших гідів залишаться в нашій пам’яті про цю поїздку.
Незабаром ми дісталися гостинного будинку, в якому ми жили. Це була затишна триповерхова будівля з балконом із кожної кімнати з якого красувався вигляд на село Лазещина. Наші куратори нас швидко розселили по номерам, які нам дуже сподобалися, бо там були всі умови для комфортного та затишного відпочинку.
Цього ж дня ми поїхали на екскурсію до водоспаду Гук - чарівне місце, яке залишило по собі чудові спогади та безліч неймовірних фотографій.

В кінці дня нас очікувала смачна вечеря. Слід відмітити професіоналізм наших гідів, які провели нам детальний інструктаж щодо підняття на Говерлу під час даної вечері.

День 2. Сходження на вершину Говерли

Ми прокинулися о 7 годині ранку. Попереду нас чекав восьмигодинний похід на вершину Говерли, 2061 метрів над рівнем моря.  Ранок розпочався зі смачного ситного сніданку. Кожен з нас мав бойовий настрій та був готовий підкорити найвищу точку України.

Протягом всього дня ми милувалися неймовірними краєвидами: могутні гори, лісові гриби, які виглядали мов намальовані, безліч гірських рослин, які були нам невідомі, пишні карпатські ліси, які зачаровували своєю красою. Під час сходження ми відчували як стає дедалі холодніше і ці ліси поступово вкриваються снігом. Це неймовірне відчуття. Ми наче потрапили в казку.

Ще одне природне явище, яке нас зачарувало – це хмари по всіх горах, іноді говорять, що гори «парують».  На вигляд це як туман, або дим. Це утворюється від перепаду температури та тиску і виглядає це просто неймовірно. Гід Іван сказав нам, що на Гуцульщині про це говорять так: «Гірська відьма люльку курить».

На вершині була справжня зима: йшов сніг, була від’ємна температура та погана видимість, починалася справжня завірюха. Група студентів Коледжу у повному складі, не зважаючи на всі складнощі та примхи природи, досягнула свою мету – підкорила вершину Говерли! Кожен поборов себе, став сильніший духом, бо дістався найвищої точки України! За це ми і пишаємося нашою групою, що всі разом розкрили прапор Фінансово – правового коледжу на вершині Говерли. Ми зробили безліч неймовірних фото та поступово почали рухатися вниз. Як виявилося, спускатися з гори було важче ніж підійматися.

Ми дісталися дому приблизно шостоі годині вечора. Всі були стомлені, але радісні і щасливі. Сталевий стержень характеру кожного з нас став ще міцніший, бо перебороти себе і свої фізичні можливості не так просто! За вечерею наші гіди видали подарунки та сертифікати справжніх туристів. Це на перший погляд може здатися дрібницею, але які неймовірні емоції за цим приховуються. Смачно повечерявши, ми втомлені швидко заснули…

День 3. Повернення до Києва

На 3 день ми відвідали Труфанецький водоспад
та помилувалися гірською стежиною  Довбуша - дивовижно красивий ліс, прірви, скелі, мальовничи пейзажи.

Наш провідник Іван під час цієї прогулянки розказав нам багато цікавого про історію Закарпаття за часів життя Олекси Довбуша. Слід відмітити, що скелі Довбуша вразили нас своєю могутністю та масивністю. Прогулянка була дійсно чудовою: ми дізналися багато історичних фактів, що відбувалися в цій місцевості та залишились вражені красою Закарпаття.

Потихеньку наша поїздка підходила до завершення. Ми приїхали в Івано-Франківськ, де гуляли містом чотири години поки чекали потяг. Багато хто не хотів, щоб ця поїздка завершувалася. Пройшло тільки три дні, а за цей час ми просто полюбили Карпати та знайшли справжніх друзів. Здавалося, що ми єдина сім’я і знаємо один одного все життя, а не три дні. За цей час куратори, студенти та гіди стали дуже рідними один одному. Це була неймовірна поїздка під час якої краса Карпат закохала в себе кожного! Щиру подяку висловлюємо нашим кураторам Андрію, Наталіі, Катерині,та гідам Івану і Андрію, які для нас, студентів, зробили таку незабутню подорож, яку хочеться пережити знову і знову! Після приїзду ми ще довго будемо згадувати нашу поїздку, гідів, кураторів та нових друзів з теплотою на душі. Ми б з радістю ще раз повторили ці незабутні моменти!