27 жовтня для студентів ФПК відбувся вебінар від бренд-стратега Дар‘ї Волкової на тему “На що звертати увагу при виборі роботодавця? Про що не скажуть на співбесіді.”
Дар‘я пише: «Перед вебінаром я поспілкувалась з рекрутерами, щоб дізнатись з перших вуст про те, що ж вони можуть приховувати або не озвучувати під час інтерв’ю з кандидатами😉 Хоч поради в основному стосувались спеціалістів-початківців, мені особисто було цікаво послухати професіоналів, проаналізувати мій досвід і сформулювати план виступу.
Поділюся тезами, які можуть бути корисними для кандидатів різних рівнів:
✅ Пошук роботи почніть з аналізу ринку, щоб зрозуміти які компанії вам цікаві, а які точно не ваші. У деяких платформах пошуку роботи вже є розділи, де можна відмітити небажані формати чи індустрії. Наприклад, виключити видимість CV для компаній dating чи betting напрямків або аутсорс компаній.
✅ Занадто довге CV, яке погано читається, рекрутери не люблять. Наявність фото в резюме, його стилістика і якість - величезний плюс!
✅ Супроводжувальний лист не обов’язковий і часто навіть зайвий. Але там можна щось уточнити, якщо цього немає в CV.
✅ Важливо мати заповнений профіль на Linkedin англійською, особливо якщо ви подаєтесь на вакансію в міжнародну компанію.
✅ Навіть якщо ви давно вже не студент, але мрієте змінити сферу, ви можете стати стажером і опанувати нову професію. Саме так під час навчання в університеті я знайшла свою першу роботу креатора в міжнародній рекламній агенції Havas ☺️
✅ На інтерв’ю важливо зрозуміти яка в компанії корпоративна культура. Задекларовані цінності мають бути підкріплені конкретними діями. Коли вам кажуть “ми цінуємо чесність” або “інновації у нас в ДНК”, уточнюйте що саме вкладається в ці поняття і як вони діють на практиці.
✅ Офер — це не фінал. Навіть після того як вам надіслали офер, ви можете обговорювати умови. Якщо вам надіслали офер з нижчою винагородою, ніж ви домовлялись, то це тривожний дзвіночок і про це варто дати зворотній зв’язок рекрутеру. Може сталася помилка, а може вас свідомо занизили в оплаті. В будь-якому випадку ви можете обговорювати те, що для вас важливо.
✅ Випробувальний термін (або мотиваційний період) працює в обидві сторони. Компанія приглядається до вас, а ви до неї. Якщо вас щось тривожить протягом цього періоду, краще дати зворотній зв’язок і не тримати в собі. В Україні випробувальний термін зазвичай 1-3 місяці, в Польщі 3-4 місяці. У Німеччині випробувальний термін - 6 місяців і можуть звільнити без пояснення причин. Але якщо ви його пройшли, то вас буде дуже важко звільнити.
✅ У компаній, які бажають зекономити, є практика занижувати зарплатню на випробувальний термін. Нормальні компанії одразу платять ті гроші, про які домовились. А хороші компанії після випробувального підвищують винагороду або пропонують бонуси/опціони/акції, якщо бізнес-модель передбачає це.
За допомогу в підготовці матеріалу дякую Катерині Бабіч, IT Talent Acquisition Specialist у Bosch Polska та Ірині Гальченко, Data Analyst - Securities Data Management у WM Gruppe ❤️»
А ми дякуємо Дар‘ї та всім, хто долучився до вебінару. Впевнені, що її поради стануть у нагоді майбутнім професіоналам😉