В цей четвер поговоримо про маркетинг та ідеї😎
✨Чим відрізняється маркетинг стартапу від маркетингу існуючого проєкту?
✨Як перевірити життєздатність ідеї?
✨Які інструменти аналізу ринку для стартапу?
✨Як розробити маркетинг стратегію для продукту на його старті?
Спікерка: Дар’я Коваленко — кандидат економічних наук, має 5 років викладацького досвіду та більше ніж 1100 задоволених студентів, 9-річний практичний досвід маркетингу та управління у сферах шоу-бізнесу (Mamamusic), торгівлі (бренди «New Balance», «Atlant») та комерційної нерухомості.
6 квітня о 18:00
✏️Змішаний формат:
— онлайн-трансляція на YouTube;
— офлайн: м. Київ, вул. Васильківська, 90а, аудиторія 211/2.
Реєструйтеся за посиланням, для того, щоб відвідати подію.
Захід відбудеться у межах програми з розвитку навичок підприємництва Business Start, що реалізується у межах проєкту Європейського інституту інновацій і технологій (EIT) INTREPID-HEI (International Capacity Building in Innovation, Transfer and Entrepreneurship).