Фінансово-правовий коледж

заклад вищої освіти з 1994 року

Як подати мотиваційний лист: поради вступникам
У 2023 році вступникам під час подання заяв треба обов'язково додавати мотиваційні листи.
Мотиваційні листи потрібно відвозити чи надсилати безпосередньо до Коледжу?
Під час реєстрації електронних кабінетів та подання заяв в електронній формі мотиваційний лист додають до кожної заяви лише через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі «Подання заяв на вступ».
Безпосередньо до Коледжу мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв у паперовій формі, що передбачено для невеликої категорії вступників.
Однак якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують надану інформацію, то їх потрібно надсилати на електронну скриньку info@fpk.in.ua.
В електронному кабінеті не передбачено завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них. Додається лише текст листа, який під час реєстрації заяви в Коледжы видруковує Приймальна комісія.
Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет? Не бачу такої опції.
Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання. Отже, заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких відкрито подання заяв. Подача мотиваційних листів для випускників 9 класів стартувала 30 червня.
Для майбутніх бакалаврів - з 19 липня, для майбутніх магістрів - з 31 липня. Тоді ж в кабінеті з'явиться можливість додавати мотиваційні листи. Вступники можуть заздалегідь підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.
Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання в модулі «Подача заяв на вступ».
Якщо я писав текст листа в кабінеті, натиснув кнопку «Зберегти», а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося?
Найімовірніше, такий вступник створював текст листа понад 120 хвилин, що передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, необхідно писати текст листа в іншій програмі, наприклад «Word» або «Google-документи», а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.
Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?
Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус «Зареєстровано в ЄДЕБО») текст листа редагувати неможливо.
Також вступник не зможе відредагувати текст мотиваційного листа, якщо заява має статус «Затримано» (або «Потребує уточнення вступником»). Це означає, що електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення.
Як дізнатися вимоги до мотиваційного листа?
Вимоги до мотиваційних листів визначає Коледж у своїх Правилах приймання документів. З ними необхідно обов'язково ознайомитися до подання заяв та завчасно підготувати тексти листів. 
2023 року переглянути ці вимоги можна безпосередньо в електронному кабінеті вступника. Для цього здійсніть пошук конкурсної пропозиції, що вас цікавить, та в колонці «Назва випробування» біля напису «Мотиваційний лист» натисніть на активне посилання «Вимоги». Варто ознайомитися з цією інформацією до подання кожного мотиваційного листа.