Фінансово-правовий коледж

заклад вищої освіти з 1994 року

«Говерла – 2023»

У спортивно-культурному заході організованому Фінансово-правовим коледжем брало участь 25 студентів, різних курсів і різних спеціальностей та 3 куратора академічних груп. Збір відбувся на південному вокзалі м. Києва, звідки, власне і розпочалась наша незабутня подорож. О 21 годині ми виїхали з Києва. Подорожували ми потягом, саме ця обставина посприяла швидкому знайомству учасників групи. Зайнявши свої місця ми цілий вечір грали в командні ігри та ще більше дізналися про особистість один одного.

Прибувши потягом у місто Івано-Франківськ нас зустріли наші гіди, професійні альпіністи Олег, Вілен та Олександр, які супроводжували нас всі наступні дні. Протягом всього походу на вершину Говерли ми дізналися цікаву інформацію не тільки про Карпати, а про життя, побут та звичаї цього регіону в цілому.
Протягом першого дня ми пройшлись стежками Олекси Довбуша та дізнались про історію опришківського руху у Закарпатті

та відвідали гірськолижний курорт Буковель, де купались в озері молодості (тому ми повернулись такі гарні) та катались на зіплайні та підйомниках.

Протягом всього дня ми милувалися неймовірними краєвидами: могутні гори, лісові гриби, які виглядали мов намальовані, безліч гірських рослин, які були нам невідомі, пишні Карпатські ліси, які зачаровували своєю красою.

Наступного дня був відповідальний день сходження на Говерлу, з особливим хвилюванням ми зібрались і рушили до підніжжя гори. Погода була надзвичайно сприятлива і тепла для сходження.

Під час сходження нас зачарувала краса українських лісів та карпатських гір. Флора Говерли порадувала смаколиками: ягодами брусниці та чорниці.

На вершині була справжня краса, цього року студентам пощастило зустріти не зимову погоду, а справжнє літо на найвищій точці України. Група студентів Коледжу у повному складі, не зважаючи на всі складнощі, досягнула своєї мети – підкорила себе та здійснила сходження на вершину Говерли! Кожен поборов себе, став сильніший духом, бо дістався найвищої точки України! За це ми і пишаємося нашою групою, що всі разом розкрили прапор Фінансово – правового коледжу на вершині Говерли. Ми зробили безліч неймовірних фото та поступово почали рухатися вниз.

На третій день ми поїхали на екскурсію до водоспаду Гук – чарівне місце, яке залишило по собі чудові спогади та безліч неймовірних фотографі.

Потихеньку наша поїздка підходила до завершення. Ми приїхали в Івано-Франківськ, де гуляли містом три години поки чекали потяг. Багато хто не хотів, щоб ця поїздка завершувалася. Пройшло тільки три дні, а за цей час ми просто полюбили Карпати та знайшли справжніх друзів. Здавалося, що ми єдина сім’я і знаємо один одного все життя. За цей час куратори, студенти та гіди стали дуже рідними один одному. Це була неймовірна поїздка під час якої краса Карпат закохала в себе кожного! Щиру подяку висловлюємо нашим кураторам Андрію, Марині, Даніеллі та гідам Олегу, Вілену та Олександру, які для нас, студентів, зробили таку незабутню подорож, яку хочеться пережити знову і знову!