Фінансово-правовий коледж

заклад вищої освіти з 1994 року

Спортивно-патріотичний захід – «Говерла – 2024»
До 30-річчя заснування Фінансово-правового коледжу 30 студентів, різних курсів і різних спеціальностей підкорили найвищу вершину України – гору Говерла! 🏔️
1 день подорожі.
Збір відбувся на південному вокзалі м. Києва, звідки, власне і розпочалась наша незабутня подорож. О 21 годині ми виїхали з Києва. Подорожували потягом, саме ця обставина посприяла швидкому знайомству учасників групи. Зайнявши свої місця, ми цілий вечір грали в командні ігри та ще більше дізналися про особистість один одного.

Прибувши потягом у місто Івано-Франківськ,нас зустріли наші гіди, професійні альпіністи Дмитро, Руслан та Світлана, які супроводжувалинас всі наступні дні. Протягом всього походу на вершину Говерли ми дізналися цікаву інформацію не тільки про Карпати, а й про життя, побут та звичаї цього регіону в цілому.
Протягом першого дня ми відвідали Чемегівський каньйон. В давнину у цих краях сплавляли ліс та навіть робили кляузи, але сьогодні від цього нічого не залишилось. Унікальне природне утворення на р. Чемегівський (права притока р. Прут): уздовж річки утворився глибокий кам’яний каньйон посеред лісу, який простягається на багато кілометрів і вражає своєю красою. Рухаючись уздовж нього, можна побачити унікальні геологічні відслонення, надзвичайно багату рослинність, яка немов вросла в його кам’яні стіни.

Також відвідали гірськолижний курорт Буковель, де купались в озері молодості (тому ми повернулись такі гарні) та катались на родельбамі та підйомниках.

Протягом всього дня ми милувалися неймовірними краєвидами: могутні гори, лісові гриби, які виглядали мов намальовані, безліч гірських рослин, які були нам невідомі, пишні Карпатські ліси, які зачаровували своєю красою.
2 день подорожі:
Наступного дня був відповідальний день сходження на Говерлу, з особливим хвилюванням ми зібрались і рушили до підніжжя гори. Погода була надзвичайно сприятлива, тепла та сонячна для сходження.

Під час сходження нас зачарувала краса українських лісів та карпатських гір. Флора Говерли порадувала смаколиками: ягодами брусниці та чорниці. Ми чітко зрозуміли, що вершина перевіряє нас на міцність, силу і волю. Ми усвідомили, що можемо все, навіть тоді, коли здається, що всі сили залишились на попередньомуетапі підйому. Дякуємо усім за підтримку і мотивацію ніколи не здаватись і завжди йти вперед, дякуємо першим на вершині за підтримку і приклад! 🎉І з вершини зі щирою душею і відкритим серцем вітаємо наш ФПК з ювілеєм – 30-річної плідної освітянської праці🎉

На вершині була справжня краса, цього року студентам пощастило зустріти не зимову погоду, а справжнє літо на найвищій точці України. Група студентів Коледжу у повному складі, не зважаючи на всі складнощі, досягнула своєї мети – підкориласебе та здійснила сходження на вершину Говерли! Кожен поборов себе, став сильніший духом, бо дістався найвищої точки України! За це ми і пишаємося нашою групою, що всі разом розкрили прапор Фінансово – правового коледжу на вершині Говерли. Ми зробили безліч неймовірних фото та поступово почали рухатися вниз.

3 день подорожі
На третій день ми поїхали на екскурсію водоспаду в м. Яремча та на ярмарку закарпатських смаколиків та сувенірів.
Потихеньку наша поїздка підходила до завершення. Ми приїхали в Івано-Франківськ, де гуляли містом три години поки чекали потяг. Багато хто не хотів, щоб ця поїздка завершувалася. Пройшло тільки три дні, а за цей час ми просто полюбили Карпати та знайшли справжніх друзів. Здавалося, що ми єдина сім’я і знаємо один одного все життя. За цей час куратори, студенти та гіди стали дуже рідними один одному. Це була неймовірна поїздка під час якої краса Карпат закохала в себе кожного!🇺🇦