Креативні стратегії реклами, 4 курс, Фінанси, ОС «бакалавр»
Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. -Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020.- 347 с.
Теорія та історія реклами : навч.-метод. посіб./ укладачі Ю. А. Грушевська, Н. Р. Барабанова, О. М. Назаренко, Л. М. Писаренко.- Одеса : Фенікс, 2019. -127 с.
Діброва ,Т. Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підруч. / Т. Г. Діброва, С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.
Рекламний креатив: навч. посіб./ Укладачі: О. І. Вікарчук, О.О. Калініченко, С.М. Ніколаєнко, І.О. Пойта. – Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2018. – 208 с.