Теорія ціноутворення, 2 курс, Фінанси, ОС «бакалавр»
Бучнєв М.М. Маркетингове ціноутворення : навч. посіб. / М.М. Бучнєв. — Київ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2023. – 134 с.
Макаренко Н.О., Лишенко М.О. Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи: навч. посіб. -Буринь: ПП «Буринська районна друкарня», 2020.-129 с.
Ціноутворення: розрахункова робота : навч. посіб. -Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. –55 с.
Ціни та ціноутворення: опорний конспект лекцій / М. І. Кареба — Миколаїв: МДАУ, 2017. — 100 с.
Теоретико-методологічні основи ціноутворення на ринку цінних паперів: монографія / Н.П. Мацелюх. – Ірпінь 2015. – 315 с.