До уваги абітурієнтів 2025 року!
Фінансово-правовий коледж — заклад вищої освіти, акредитований Міністерством освіти і науки України.
Коледж зараховує на денну та заочну форму навчання за освітніми ступенями бакалавр та фаховий молодший бакалавр.
На сьогодні у Коледжі навчається понад 1000 студентів.
Вступ до Коледжу здійснюється після 9 та 11 класів на ОПС «фаховий молодший бакалавр» та ОС «бакалавр». Коледж зараховує на денну та заочну форму навчання на освітні бакалаврські програми за спеціальностями:
- D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок;
- D6 Право.
Вступ на освітньо-професійні програми підготовки фахових молодших бакалаврів здійснюється за спеціальностями:
- D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок (ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування);
- D6 Секретарська та офісна справа (ОПП «Документаційне забезпечення адміністративної діяльності»).
Детальна інформація щодо вступу, термінів подання заяв, вступних випробувань та сертифікатів НМТ (ЗНО) розміщена на веб-сайті Коледжу у розділі «Вступникам».
Переваги Коледжу:
- ступенева освіта, яка дає можливість здобувачам ФПО Коледжу продовжити навчання на освітньому ступені бакалавр за спорідненою спеціальністю у Коледжі;
- навчання за унікальними сертифікованими програмами, що сприяють розширенню професійних компетенцій і власного кругозору, а також стають додатковою перевагою при працевлаштуванні;
- доступна ціна за короткий період навчання, який дозволяє швидше перейти до практики та отримати професійний досвід вже під час навчання;
- гнучка система знижок в оплаті за надання освітніх послуг: з 2022 року до Коледжу було прийнято студентів-ВПО та УБД з різних регіонів України, переважно зі східних областей, які максимально наближені до лінії фронту. Коледж продовжує запровадження гнучких знижок оплати навчання для студентів, які належать до пільгових категорій;
- для іногородніх студентів передбачена можливість поселення у гуртожитки;
- студенти Коледжу мають відстрочку від призову на строкову військову службу в Збройні сили України;
- за бажанням студенти Коледжу проходять військову підготовку у Військовому інституті КНУ імені Тараса Шевченка згідно діючих Правил прийому за програмою підготовки офіцерів запасу.
У Коледжі запроваджена змішана форма навчання (офлайн та дистанційна). Для цього створено окремий підрозділ — Деканат дистанційного навчання. Також у студентів є можливість навчання за індивідуальним графіком. До освітнього процесу залучено високопрофесійну команду досвідчених викладачів, більшість яких є представниками структурних підрозділів Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
У Коледжі функціонує електронна бібліотека. Читальний зал бібліотеки щомісяця оновлюється та доповнюється актуальною навчальною і науковою літературою.
У Коледжі також працює Психологічна служба для можливості отримання студентами соціально-психологічної підтримки в умовах воєнного стану та всебічної допомоги у процесі навчання.
Для студентів, викладачів та співробітників Коледжу працюють безкоштовні курси англійської мови English Speaking Club за участю носіїв мови з усього світу та за підтримки американського спікінг клабу Berkeley Public Library (California, USA).
Студенти Коледжу мають розширені можливості працевлаштування у топових та відомих компаніях України. Для цього у Коледжі функціонує Офіс працевлаштування студентів. База потенційних роботодавців постійно оновлюється.
Коледж підтримує всебічний розвиток студентів шляхом проведення онлайн та офлайн заходів різноманітних навчально-виховних та культурних напрямів, а також сприяє розвитку студентського самоврядування: на базі Коледжу створено осередок Ліги студентів Асоціації правників України, функціонує Наукове товариство студентів та Ліга економістів Коледжу.
У 2021 році Коледж отримав Свідоцтва про державну реєстрацію двох друкованих наукових фахових журналів категорії «Б»: «Київський юридичний журнал» та «Київський економічний часопис». Фінансово-правовий коледж став першим коледжем в Україні, який має наукові фахові видання в галузі економіки та права.
Випускники Коледжу продовжують навчання за магістерськими освітніми програмами у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка та в інших провідних закладах вищої освіти України за відповідними напрямами та спеціальностями, згідно діючих Правил прийому, займають високі посади на державній службі та в приватному секторі.
Запрошуємо абітурієнтів на екскурсію та індивідуальні консультації щодо вступу. Запис за телефонами:
+38(044) 243-42-93, +38(044)243-01-17, +38(044)503-09-85;
+38(098) 777-67-17, +38(050) 777-09-67.
Фінансово-правовий коледж відкриває набір на нову спеціальність
Згідно постанови КМУ № 1021 від 30.08.2024 запропоновано новий перелік галузей знань і спеціальностей, який структурно і кількісно максимально наближений до Міжнародного стандартну класифікацій освіти ISCED 2013.
Перелік поширюється на освітні програми (далі-ОП) у вищій освіті та освітньо-професійні програми (далі-ОПП) у фаховій передвищій освіті. Він містить 11 галузей та 109 спеціальностей.
Керуючись наказом МОН від 19.11.2024 № 1625 «Про особливості запровадження змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти» вносяться зміни до ліцензій на впровадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти та фахової передвищої освіти та сертифікатів акредитації ОП та ОПП.
09 січня 2025 року відбулося перше засідання робочої групи ОПП «Право» основним питанням порядку денного стало обговорення чинного переліку галузі знань і спеціальностей, у якому чітко визначено, що спеціальність 081 Право виведена з рівня фахової передвищої освіти і з 2025 року всі фахові коледжі пропонують абітурієнтам нову спеціальність D6 Секретарська та офісна справа, відповідно до Міжнародного стандартну класифікацій освіти ISCED 2013 0415 «Secretarial and office work».
Навчання за цією програмою матиме практичне спрямування та забезпечить достатній рівень підготовки здобувачів освіти у сфері юридичної діяльності державних органів, підприємств, установ та організацій.
Випускники нової ОПП повинні отримати знання та вміння необхідні для ефективної роботи у сфері юридичного документообігу адміністрацій, судів, нотаріальних, адвокатських установ та юридичних компаній.
Зважаючи на відсутність на теперішній час стандарту та методичних рекомендацій щодо створення нової ОПП, у світлі наближення вступної кампанії 2025 року робоча група прийняла відповідне рішення щодо реалізації запропонованих нововведень у проєкті ОПП спеціальності D6 Секретарська та офісна справа в частині освітніх компонентів:
Назва ОПП «Документаційне забезпечення адміністративної діяльності»
Під час розгляду освітніх компонентів ОПП враховано:
- Національний класифікатор України, «Класифікатор професій» який призначений для застосування центральними органами державної влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України та всіма суб’єктами господарювання;
- універсальність та актуальність нової спеціальності під час підготовки нових фахівців, які повинні мати організаційні, управлінські навички, правові знання, володіти спеціалізованими офісними прикладними програмами, інклюзивними підходами в умовах воєнного стану та післявоєнної відбудови країни.
Основні дисципліни, які складають фахову підготовку ОПП:
- Секретарство в правничій діяльності
- Юридична деонтологія
- Діловодство в юридичній діяльності
- Ораторське мистецтво
- Організація кадрової роботи
- Українська правнича термінологія
- Етика та психологія ділових відносин
- Службова документація
- Державне будівництво та місцеве самоврядування
- Судові та правоохоронні органи
- Конституційне право України
- Основи господарського права
- Бізнес і держава
- Міжнародний захист прав людини в Україні та ЄС
- Адміністративно право
- Основи підприємницької діяльності
- Підготовка та ведення переговорів
- Складання процесуальних документів
- Судові та правоохоронні органи
- Економічна теорія
- Трудове законодавство
Професійні назви робіт, які здатні виконувати фахові молодші бакалаври спеціальності D6 Секретарська та офісна справа:
3431 |
Секретарі адміністративних органів |
3432 |
Судові секретарі, виконавці та розпорядники |
3435.1 |
Організатори діловодства (державні установи) |
3435.2 |
Організатори діловодства (види економічної діяльності) |
3435.3 |
Організатори діловодства (система судочинства) |
3436 |
Помічники керівників |
3436.1 |
Помічники керівників підприємств, установ та організацій |
3436.2 |
Помічники керівників виробничих та інших основних підрозділів |
3436.3 |
Помічники керівників малих підприємств без апарату управління |
3441 |
Інспектори митної служби |
3442 |
Інспектори податкової служби |
3443 |
Інспектори із соціальної допомоги |
345 |
Інспектори правоохоронних органів, кримінально-виконавчої служби, воєнізованої охорони, приватні детективи та фахівці з дізнання |
3452 |
Фахівці кримінально-виконавчої служби |
Обсяг ОПП «Документаційне забезпечення адміністративної діяльності»:
- на основі повної загальної середньої освіти (11 класів) (профільної середньої освіти), професійної (професійно-технічної) освіти становить 180 кредитів ЄКТС (2 роки 10 місяців)
- на основі базової середньої освіти (9 класів) становить 240 кредитів ЄКТС (3 роки 10 місяців)
- на основі фахової передвищої освіти або вищої освіти становить 120 кредитів ЄКТС (1 рік 10 місяців)
Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання:
- органи державного управління (Кабінет Міністрів України, державні інспекції);
- органи виконавчої влади (Міністерства, служби інспекції, комітети: антимонопольні комітети, фонд держмайна, Державний комітет телебачення і радіомовлення, агентства, обласні державні адміністрації, районні державні адміністрації);
- органи судової влади (судова система) (місцеві, окружні суди, апеляційний суди, Верховний суд);
- правоохоронні органи (Служба безпеки України, адвокатура, нотаріат, національна поліція, воєнізована охорона);
- органи місцевого самоврядування (міські, селищні, сільські ради);
- керівні органи підприємств, організацій, установ, компаній.
Чекаємо на Вас!
Слідкуйте за нашими новинами.
Детальна інформація за телефонами:
+38(098)777-67-17
+38(050)777-09-67
