До уваги абітурієнтів 2025 року!
Фінансово-правовий коледж — заклад вищої освіти, акредитований Міністерством освіти і науки України.
Коледж зараховує на денну та заочну форму навчання за освітніми ступенями бакалавр та фаховий молодший бакалавр.
На сьогодні у Коледжі навчається понад 1000 студентів.
Вступ до Коледжу здійснюється після 9 та 11 класів на ОПС «фаховий молодший бакалавр» та ОС «бакалавр». Коледж зараховує на денну та заочну форму навчання на освітні бакалаврські програми за спеціальностями:
- D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок;
- D8 Право.
Вступ на освітньо-професійні програми підготовки фахових молодших бакалаврів здійснюється за спеціальностями:
- D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок (ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування);
- D6 Секретарська та офісна справа (ОПП «Офісне адміністрування та правнича діяльність»).
Детальна інформація щодо вступу, термінів подання заяв, вступних випробувань та сертифікатів НМТ (ЗНО), які необхідні для вступу на ОС «бакалавр» розміщена на веб-сайті Коледжу у розділі «Вступникам».
Переваги Коледжу:
-
- ступенева освіта, яка дає можливість здобувачам фахової передвищої освіти Коледжу продовжити навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавр за спорідненою спеціальністю у Коледжі;
- навчання за унікальними сертифікованими програмами, що сприяють розширенню професійних компетенцій і світоглядного простору, а також стають додатковою перевагою при працевлаштуванні;
- доступна ціна за короткий період навчання, у процесі якого кожному здобувачеві забезпечується можливість практичного опанування навичок та отримання професійного досвіду вже під час навчання;
- гнучка система знижок в оплаті за надання освітніх послуг: з 2022 року до Коледжу було прийнято студентів-ВПО та УБД з різних регіонів України, переважно зі східних областей, які максимально наближені до лінії бойового зіткнення. Коледж продовжує запровадження гнучких знижок оплати навчання для студентів, які належать до пільгових категорій громадян;
- для іногородніх студентів передбачена можливість поселення у гуртожитки;
- студенти Коледжу мають відстрочку від призову на строкову військову службу в Збройні сили України;
- за бажанням студенти Коледжу проходять військову підготовку у Військовому інституті КНУ ім. Тараса Шевченка згідно діючих Правил прийому за програмою підготовки офіцерів запасу.
У Коледжі запроваджена змішана форма навчання (офлайн та дистанційна). Для цього створено окремий підрозділ — Деканат дистанційного навчання. Також у студентів є можливість навчання за індивідуальним графіком. До освітнього процесу залучено високопрофесійну команду досвідчених викладачів, більшість яких є представниками структурних підрозділів Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
У Коледжі функціонує електронна бібліотека. Читальний зал бібліотеки щомісяця оновлюється та доповнюється актуальною навчальною і науковою літературою.
У Коледжі також працює Психологічна служба, яка надає можливість отримання студентами соціально-психологічної підтримки в умовах воєнного стану та всебічної допомоги у процесі навчання.
Для студентів, викладачів та співробітників Коледжу працюють безкоштовні курси англійської мови English Speaking Club за участю носіїв мови з усього світу та за підтримки американського спікінг клабу Berkeley Public Library (California, USA).
Студенти Коледжу мають розширені можливості працевлаштування у топових та відомих компаніях України. Для цього у Коледжі функціонує Офіс працевлаштування студентів. База потенційних роботодавців постійно оновлюється шляхом підписання договорів та меморандумів про співпрацю.
Коледж підтримує всебічний розвиток студентів шляхом проведення онлайн та офлайн заходів різноманітних навчально-виховних та культурних напрямів, а також сприяє розвитку студентського самоврядування: на базі Коледжу створено осередок Ліги студентів Асоціації правників України, функціонує Наукове товариство студентів та Ліга економістів Коледжу.
У 2021 році Коледж отримав Свідоцтва про державну реєстрацію двох друкованих наукових фахових журналів категорії «Б»: «Київський юридичний журнал» та «Київський економічний часопис». Фінансово-правовий коледж став першим коледжем в Україні, який має наукові фахові видання в галузі економіки та права.
Випускники Коледжу продовжують навчання за магістерськими освітніми програмами у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка та в інших провідних закладах вищої освіти України за відповідними напрямами та спеціальностями, згідно діючих Правил прийому, займають високі посади на державній службі та в приватному секторі.
Запрошуємо абітурієнтів на екскурсію та індивідуальні консультації щодо вступу. Запис за телефонами:
+38(044) 243-42-93, +38(044)243-01-17, +38(044)503-09-85;
+38(098) 777-67-17, +38(050) 777-09-67.
Фінансово-правовий коледж відкриває набір на нову спеціальність
Згідно постанови КМУ № 1021 від 30.08.2024 запропоновано новий перелік галузей знань і спеціальностей, який структурно і кількісно максимально наближений до Міжнародного стандартну класифікацій освіти ISCED 2013.
Перелік поширюється на освітні програми (далі-ОП) у вищій освіті та освітньо-професійні програми (далі-ОПП) у фаховій передвищій освіті та містить 11 галузей і 109 спеціальностей.
Керуючись наказом МОН від 19.11.2024 № 1625 «Про особливості запровадження змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти» вносяться зміни до ліцензій на впровадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти та фахової передвищої освіти та сертифікатів акредитації ОП та ОПП.
09 січня 2025 року відбулося перше засідання робочої групи ОПП «Право», основним питанням порядку денного якого стало обговорення чинного переліку галузі знань і спеціальностей, у якому чітко визначено, що спеціальність 081 Право виведена з рівня фахової передвищої освіти і з 2025 року всі фахові коледжі пропонують абітурієнтам нову спеціальність D6 Секретарська та офісна справа, відповідно до Міжнародного стандартну класифікацій освіти ISCED 2013 0415 «Secretarial and office work».
Навчання за цією програмою матиме практичне спрямування та забезпечить достатній рівень підготовки здобувачів освіти у сфері юридичної діяльності державних органів, підприємств, установ та організацій різної форми власності.
Випускники нової ОПП повинні отримати знання та вміння необхідні для ефективної роботи у сфері юридичного документообігу публічних адміністрацій, судів, нотаріальних, адвокатських установ та юридичних компаній.
Зважаючи на відсутність на теперішній час стандарту та методичних рекомендацій щодо створення нової ОПП, у світлі наближення вступної кампанії 2025 року робоча група прийняла відповідне рішення щодо реалізації запропонованих нововведень у проєкті ОПП спеціальності D6 Секретарська та офісна справа в частині освітніх компонентів:
Назва ОПП «Офісне адміністрування та правнича діяльність»
Під час розгляду освітніх компонентів ОПП враховано:
- Національний класифікатор України, «Класифікатор професій» який призначений для застосування центральними органами державної влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України та всіма суб’єктами господарювання;
- універсальність та актуальність нової спеціальності під час підготовки нових фахівців, які повинні мати організаційні, управлінські навички, правові знання, володіти спеціалізованими офісними прикладними програмами, інклюзивними підходами в умовах воєнного стану та післявоєнної відбудови країни.
Основні дисципліни, які складають фахову підготовку ОПП:
- Адвокатська діяльність в Україні;
- Адміністративне право;
- Архівна справа;
- Безпека даних та кіберграмотність;
- Господарське право та процес;
- Ділове мовлення;
- Діловодство в правничій діяльності;
- Документальне забезпечення офісного адміністрування;
- Конституційне право України;
- Кримінальне право;
- Міжнародне право;
- Надання адміністративних послуг;
- Нотаріальне провадження;
- Організація діяльності секретаріату суду;
- Організація кадрової роботи;
- Організація судових та правоохоронних органів;
- Основи права Європейського Союзу;
- Референтська та офісна справа;
- Складання процесуальних документів;
- Теорія держави і права;
- Трудове право;
- Фінансове право;
- Цивільне право.
Професійні назви робіт, які здатні виконувати фахові молодші бакалаври спеціальності D6 Секретарська та офісна справа:
Державний податковий інспектор;
Діловод;
Інспектор з виплати пенсій;
Інспектор з кадрів;
Інспектор з контролю за виконанням доручень;
Інспектор з ліцензування;
Інспектор з призначення пенсій;
Інспектор з соціальної допомоги;
Інспектор митної служби;
Інспектори правоохоронних органів, кримінільно – виконавчої воєнізованої, охорони, приватні детективи, фахівці з дізнання;
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету;
Кодифікатор;
Організатор діловодства( державні установи);
Організатор діловодства( економічні установи);
Організатор діловодства( система судочинства);
Організатор з персоналу;
Паспортист;
Помічник адвоката;
Помічник керівника установи виконання покарань;
Помічник нотаріуса;
Помічник юриста;
Референт;
Секретар адміністративних органів;
Секретар виконкому;
Секретар колегії судової;
Секретар комітету (організації, підприємства, установи);
Секретар правління;
Секретар суду;
Секретар центрального органу виконавчої влади;
Серетар судового засідання;
Спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби;
Судовий виконавець, розпорядник;
Технічні секретарі в галузі управління;
Фахівець з організації майнової та особистої безпеки;
Фахівці кримінально-виконавчої служби тощо.
Обсяг ОПП «Офісне адміністрування та правнича діяльність»:
- на основі повної загальної середньої освіти (11 класів) (профільної середньої освіти), професійної (професійно-технічної) освіти становить 180 кредитів ЄКТС (2 роки 10 місяців)
- на основі базової середньої освіти (9 класів) становить 240 кредитів ЄКТС (3 роки 10 місяців)
- на основі фахової передвищої освіти або вищої освіти становить 120 кредитів ЄКТС (1 рік 10 місяців)
Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання за ОПП «Документаційне забезпечення адміністративної діяльності»:
- органи державного управління та публічного адміністрування, органи виконавчої влади (Кабінет Міністрів України, державні інспекції);
- органи виконавчої влади (Міністерства, служби інспекції, комітети: антимонопольні комітети, фонд держмайна, Державний комітет телебачення і радіомовлення, агентства, обласні державні адміністрації, районні державні адміністрації);
- органи судової влади (судова система) (місцеві, окружні суди, апеляційний суди, Верховний суд);
- правоохоронні органи (Служба безпеки України, адвокатура, нотаріат, національна поліція, воєнізована охорона);
- органи місцевого самоврядування (міські, селищні, сільські ради);
- керівні органи підприємств, організацій, установ, компаній.
Чекаємо на Вас!
Слідкуйте за нашими новинами.
Детальна інформація за телефонами:
+38(098)777-67-17
+38(050)777-09-67
Про запровадження базової підготовки здобувачів вищої освіти
Військово-облікові документи для вступника 2025 року
Дорогі вступники, просимо Вас звернути увагу та завчасно підготувати необхідні військово-облікові документи:
- приписне посвідчення (для вступників з 17 років) або військовий квиток (для вступників після 25 років).
При переведені з інших закладів освіти та при поновлені на денну форму навчання діють обмеження (Наказ МОН від 24.06.2024 № 910 «Про деякі особливості набуття та поновлення статусу здобувача вищої освіти у 2024 році).
ФІНАНСОВО-ПРАВОВИЙ КОЛЕДЖ
ЗАПРОШУЄ
абітурієнтів для вступу у 2025 році
для здобуття освітньо-професійного ступеня
ФАХОВОГО МОЛОДШОГО БАКАЛАВРА
необхідно виконати наступне:
- 1. Обрати спеціальність, яка Вас цікавить, або подати заяву на обидві:
D6 «Секретарська та офісна справа» або D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»
- 2. Зареєструвати електронний кабінет та завантажити необхідні документи
з 25 червня по 20 жовтня 2025 року (на базі 9 класів)
з 01 липня по 20 жовтня 2025 року (на базі 11 класів)
- 3. Подати електронну заяву через особистий кабінет
В термін з 01 липня по 14 липня 2025 року (на базі 9 класів)
з 05 липня по 26 липня 2025 року (на базі 11 класів на основі співбесіди)
з 05 липня по 02 серпня 2025 року (на базі 11 класів на основі НМТ)
У Приймальній комісії Фінансово-правового коледжу працюють консультативні центри, які допоможуть Вам зареєструвати
електронний кабінет та подати документи.
Для вступу на базі 9 класів:
Назва етапу
|
1 етап
|
2 етап
|
|
Реєстрація електронних кабінетів
|
з 25 червня по 20 жовтня
|
Початок прийому заяв
|
01 липня
|
25 вересня
|
|
Закінчення прийому заяв
|
о 18:00
14 липня
|
о 18:00
15 жовтня
|
|
Співбесіди
|
з 15 липня до 23 липня
|
17 жовтня
|
|
Рейтингові списки
|
не раніше 14:00 23 липня та
не пізніше 12:00 25 липня
|
19 жовтня
|
|
Зарахування вступників
|
04 серпня
|
20 жовтня
|
|
Для вступу на базі 11 класів:
Назва етапу
|
1 етап
|
2 етап
|
|
Реєстрація електронних кабінетів
|
з 01 липня по 20 жовтня
|
Початок прийому заяв та документів
|
05 липня
|
25 вересня
|
|
Закінчення прийому заяв на основі співбесіди
|
о 18:00
26 липня
|
о 18:00
15 жовтня
|
|
Закінчення прийому заяв на основі результатів НМТ
|
о 18:00
02 серпня
|
17 жовтня
|
|
Співбесіди
|
з 24 липня по 06 серпня
|
17 жовтня
|
|
Рейтингові списки
|
не пізніше 12:00
09 серпня
|
19 жовтня
|
|
Зарахування вступників
|
не пізніше 12:00
30 серпня
|
20 жовтня
|
|
Документи, які необхідно подати:
- Копію паспорта громадянина України (ID-картки) або свідоцтва про народження (якщо Вам менше 14 років).
- Витяг з ID-карти про місце реєстрації (додаток 13).
- Копію реєстраційної картки платника податків.
- Свідоцтво про базову загальну середню освіту і додаток до нього або свідоцтво про повну загальну середню освіту і додаток до нього.
- Результати НМТ за 2022-2025 рр.
- Копію військово-облікового документа (якщо Вам виповнилось 17 років).
- Чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
- Мотиваційний лист.
Укласти договір про надання освітніх послуг
у визначені Правилами прийому терміни.
Термін навчання на спеціальності D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
На базі 9 класів - 3 роки
На базі 11 класів та ОКР «кваліфікаційний робітник» - 2 роки
Термін навчання на спеціальності D8 Секретарська та офісна справа
На базі 9 класів - 4 роки
На базі 11 класів ОКР «кваліфікаційний робітник» - 3 роки
Денна форма навчання
Вартість навчання за рік – 45 000 грн
ФІНАНСОВО-ПРАВОВИЙ КОЛЕДЖ
ЗАПРОШУЄ
абітурієнтів до вступу у 2025 році
НА ПЕРШИЙ КУРС
для здобуття освітнього ступеня
БАКАЛАВРА
необхідно виконати наступне:
- 1. Зареєструвати електронний кабінет вступника та завантажити необхідні
документи з 01 липня до 20 жовтня 2025 року
- 2. Обрати спеціальність, яка Вас цікавить, або ПОДАТИ ЗАЯВУ НА ОБИДВІ: D8 «Право» або D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»
- 3. Подати електронну заяву з 19 липня по 01 серпня через зареєстрований особистий кабінет на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/ Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО)
У Приймальній комісії Фінансово-правового коледжу
працюють консультативні центри, які допоможуть Вам
зареєструвати електронний кабінет та подати документи.
Спеціальність D8 «Право»
- НМТ 2022, 2023, 2024, 2025 років.
Загальний конкурсний бал має бути не менший, ніж 150 балів.
Спеціальність D2 «Фінанси, банківська справа, страхування
та фондовий ринок»
- НМТ 2022, 2023, 2024, 2025 років.
Документи, які необхідно подати:
- копію паспорта громадянина України (ID-карти)
- витяг з ID-карти про місце реєстрації (додаток 13)
- копію реєстраційної картки платника податків
- свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти і додаток до нього
- військово-обліковий документ
- сертифікати НМТ за 2022, 2023, 2024, 2025 рр.
- чотири кольорові фотокартки розміром 3х4 см.
- мотиваційний лист
Денна форма навчання – 4 роки
Вартість одного року навчання 45 000 грн (денна форма)
Заочна форма навчання – 4 роки 10 місяців
Вартість одного року навчання 35 000 грн (заочна форма)
НА ПЕРШИЙ КУРС ЗАРАХОВУЮТЬСЯ
за спеціальностями D8 «Право» та
D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»
на основі повної загальної середньої освіти
(денна та заочна форми навчання)
Назва етапу
|
1 етап
|
2 етап
|
Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів
|
з 01 липня до 20 жовтня
|
Початок прийому заяв та документів
|
19 липня
|
25 вересня
|
Закінчення прийому заяв та документів для осіб, які вступають на основі результатів зовнішнього незалежного оцінювання та/або результату національного мультипредметного тесту
|
о 18:00
01 серпня
|
о 18:00
15 жовтня
|
Оприлюднення списку рекомендованих до зарахування
|
06 серпня
|
17 жовтня
|
Виконання вимог до зарахування
|
не пізніше 18:00
09 серпня
|
не пізніше 19 жовтня
|
Зарахування вступників
|
30 серпня
|
20 жовтня
|
НА ДРУГИЙ КУРС ЗАРАХОВУЮТЬСЯ
за спеціальностями 081 «Право» та
072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»
на основі повної загальної середньої освіти
на основі ОКР «молодший спеціаліст» / ОПС «фаховий молодший бакалавр» зі спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 081 «Право»
(денна та заочна форми навчання)
Назва етапу
|
1 етап
|
2 етап
|
Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів
|
з 01 липня до 20 жовтня
|
Початок прийому заяв та документів
|
19 липня
|
25 вересня
|
Закінчення прийому заяв та документів
|
о 18:00
01 серпня
|
о 18:00
15 жовтня
|
Оприлюднення списку рекомендованих до зарахування
|
06 серпня
|
17 жовтня
|
Виконання вимог до зарахування
|
не пізніше 18:00
09 серпня
|
не пізніше 19 жовтня
|
Зарахування вступників
|
30 серпня
|
20 жовтня
|
Увага!
- Для тих, хто отримав диплом бакалавра з будь-якої спеціальності, окрім «Фінанси, банківська справа та страхування», є можливість вступити на 2 курс ОС «бакалавр» за спеціальністю «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».
- Для випускників Коледжу, які отримали диплом ОС «бакалавр» за спеціальністю «Право» є можливість вступити на 2 курс спеціальності «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».
Для зарахування необхідно подати наступні документи:
- копію паспорта громадянина України (ID-картки)
- витяг з ID-карти про місце реєстрації (додаток 13)
- копію реєстраційної картки платника податків
- диплом бакалавра та додаток до нього
- військово-обліковий документ (для чоловіків)
- чотири кольорові фотокартки розміром 3х4 см.
Назва етапу
|
1 етап
|
2 етап
|
Початок прийому заяв та документів
|
19 липня
|
25 вересня
|
Закінчення прийому заяв та документів
|
о 18:00
01 серпня
|
о 18:00
15 жовтня
|
Реєстрація на участь у співбесідах
|
06 серпня
|
17 жовтня
|
Виконання вимог до зарахування
|
не пізніше 18:00
09 серпня
|
не пізніше 19 жовтня
|
Зарахування вступників
|
30 серпня
|
20 жовтня
|
Денна форма навчання – 3 роки
Заочна форма навчання – 3 роки 10 місяців
Вартість одного року навчання 45 000 грн (денна форма)
Вартість одного року навчання 35 000 грн (заочна форма)
До уваги абітурієнту!
Підготовчі курси

Якщо Ви бажаєте отримати знання, що допоможуть при складанні вступних іспитів для вступу на освітньо-професійний ступінь «фаховий молодший бакалавр» за спеціальностями:
081 Право
072 Фінанси, банківська справа та страхування
на базі 9 класів запрошуємо до нас на заняття
Переваги підготовчих курсів:
Високі результати під час складання вступних іспитів
Досвідчені викладачі
Знання, що допоможуть у подальшому навчанні
Тренінг стресостійкості
Предмети, за якими проводиться підготовка:
українська мова;
історія України;
математика.
Форма навчання:
Суботні курси (щосуботи)
Початок занять:
орієнтовно з жовтня
Закінчення занять:
орієнтовно червень
Чекаємо на Вас!
Київ, вул. Лондонська, 5-А
Є питання? Зв’яжіться з нами!
Телефони для довідок:
098-777-67-17;
050-777-09-67;
Пишіть нам:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.